Is er iets kapot in jouw woning? Via Mijn Lefier kun je gemakkelijk en snel regelen dat er een vakman van Lefier langskomt. Ga naar de website van Lefier en doe online jouw reparatieverzoek.
Voordelen van een online reparatieverzoek
Een online reparatieverzoek doen is misschien wat spannend. Toch heeft het veel voordelen:
- Het maakt niet uit of je telefonisch of online jouw reparatie meldt. De medewerkers van het Klant Contact Center gebruiken dezelfde planning als die je krijgt te zien in MijnLefier. Je krijgt dus niet sneller een afspraak als je belt.
- Heb je geen MijnLefier? Dan kun je gewoon via de website van Lefier een afspraak maken. Je hoeft alleen maar de postcode en het huisnummer in te vullen.
- Het Klant Contact Center van Lefier is alleen onder werktijd bereikbaar. Online kan je waar en wanneer je wilt een reparatieverzoek doen.
Het is niet moeilijk om een reparatieverzoek te doen. Als je de stappen doorloopt, dan komt het goed. Heb je een probleem wat binnen 24 uur opgelost moet worden, dan raden we je aan om naar Lefier te bellen. In dat geval is namelijk een beller wel sneller. Op de website van Lefier lees je wat spoedreparaties zijn.